Vriendschap met autistische jongen gezocht!


  • Geachte mensen,

    Mijn naam is Johan, ik ben een licht autistische jongen uit Steenwijkerland (Overijssel) die op haastig op zoek is naar een maatje, want ik heb helemaal geen vrienden, ik voel me erg eenzaam en ik wil dolgraag meer avontuur in mijn leven hebben! Dit zijn nogmaals mijn hobbys:

    • Computeren!
    • Gamen!
    • Films en series kijken!
    • Wandelen!
    • Fietsen!
    • Koken!
    • Muziek luisteren!
    • Internetten!
    • Fantaseren over verhalen!

    Alleen heb ik een nare thuissituatie, want ik kan heel slecht omgaan met mijn vader en met mijn broer. Een aantal keren is het tussen ons geëscaleerd en dat vind ik heel erg jammer! Tevens ben ik niet zo hoog opgeleid, maar toch hoop ik dat u dat door de vingers kan zien!

    Dit mijn 5 voorwaarden voor een maatje!

    • Hij moet NIET ouder wezen dan 13 jaar.
    • Hij moet er zo knap mogelijk uit zien en NIET lelijk wezen, tenzij diegene er zo lelijk uitziet dat hem of haar er somber van wordt!
    • Hij moet ook autistisch zijn of een autist in de familie moeten hebben!
    • Hij moet geen fan wezen van gevaarlijke figuren zoals Donald Trump, Geert Wilders of Mark Rutte, want tegenover die mensen heb ik een bloedhekel aan en ik wil daarover GEEN ruzie krijgen!
    • Hij moet ervoor open staan om helemaal naar Willemsoord (Overijssel) te kunnen reizen!

    Groetjes

    Johannes


  • Ik wens je het beste, om iemand te vinden die je zoekt. Sorry, maar ik ben niet gekalificeerd.