I need some help with my chinese assignment!! URGENT


  • please translate this to Chinese... I really need it. urgently. SUMPAH WEH. AKU TAK MEMAIN NI. SUMPAH AKU TERDESAK.

    1)Walaupun nama destinasi ini khusus untuk burung unta, sebenarnya banyak lagi binatang lain yang turut ada dipamerkan di sini seperti burung merak, kuda, keldai, arnab & sebagainya. Di ladang burung unta PD ini, pengunjung bukan sahaja boleh melihat dari jauh, malah dapat merasai pengalaman memberi makan binatang ini dengan lebih dekat.

    1. Taman Botani Shah Alam yang sangat luas ini mempunyai landskap taman yang sangat cantik & terjaga. Banyak tarikan yang menjadi sebahagian daripada landskap Taman Botani Shah Alam ini seperti taman bunga, tasik, taman kaktus, rumah iklim 4 musim, mini zoo & juga taman arnab.

    2. Terdapat pelbagai aktiviti yang kita boleh lakukan disini. Antaranya menyelam scuba. Pemandangan dasar laut dalam di Pulau Rawa amat cantik kerana ia dilitupi 100% oleh terumbu karang yang pelbagai jenisnya dan juga kehidupan laut yang berwarna-warni. Selain itu, kita juga boleh berkanu kerana kemudahan kanu mudah didapati di Pulau Rawa. Lebih menarik lagi, terdapat dua papan gelongsor di sekitar kawasan jeti Pulau Rawa dan kedua-duanya berpenghujungkan laut!

  • Global Veteran

    @shooky said in I need some help with my chinese assignment!! URGENT:
    please translate this to Chinese... I really need it. urgently.

    1)Walaupun nama destinasi ini khusus untuk burung unta, sebenarnya banyak lagi binatang lain yang turut ada dipamerkan di sini seperti burung merak, kuda, keldai,

    Ching chwang chwe chwencha chwiki chwiki chwanchwech chwing kinchwa chwanchwech ki chwich chwatenor (54).gif
    Damn Chinese intricate lol